페이스북 짝퉁 광고 주의!!!! Warning Scam Ads on Facebook/Instagram Cheap "Bike! Hulkbuster!"

페이스북과 인스타에 최근 공격적으로 광고가 나오는 저렴한 제품은
짝퉁 가능성이 거의 99%입니다.

120 달러, 160달러 한다는 "Mountain Bike"라던지.

28달러 정도한다는 "1/12 scale iron man mark xliv collectible figure, hulkbuster"

실제 구매해보니 충격입니다.
광고는 이랬고, 160달러짜리 28달러에 엄청 할인해서 파는 척하더니 

보내온 것은 아래와 같이 12센티미터 정도 크기의 쓰레기 인형. 
문방구에서 한 2000원 정도할 것같은 모형이 왔네요. (당황)




Avengers도 아니고 Avcngers 임... ㅋㅋㅋ 웃기네요. 


그래도 뚜껑은 열리네요. 

얼마나 대충 만들고 약한지. 받은지 30분만에 팔이 저절로 떨어져 나가네요. ㅋㅋㅋ

최근에 자전거도 페이스북이랑 인스타에서 마구마구 광고하고 
Global Shipping Free 라고 하던데 터무니 없이 낮은 가격인 것을 보니 
제품의 품질이 뻔하네요. 

절대 싼 것은 사지 말아야지. 


Recently there are Advertisements selling products that are unusually inexpensive on Facebook and Instagram 

It's almost 99 % likely to be fake.

For example, Mountain Bike, "$ 120, $ 160" 60% off etc.
" 12-scale iron man mark xliv collectible figure, hulkbuster "

I bought and took it. It was a shock.

But it was different from what I saw in the Ad. These fake Ads have been exposed to Facebook recently

I got a 12-centimeter rubbish doll. 


It is not 'Avengers' but 'Avcngers' ... That's funny. 

But the lid is open. 

How rough and weak they are. His arm falls off of itself in 30 minutes. 

Don't buy Too cheap things!!!!!!

댓글 쓰기

다음 이전